zaterdag 18 april 2015

TFM Challenge #89 Shabby Chic or Vintage


Dit vind ik wel een erg leuke opdracht voor de challenge "Shabby Chic or Vintage", doe jij ook mee met het TFM Challenge blog?
Dit is mijn DT kaart en ik hoop je er wat inspiratie met te geven!!
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een Tilda blok, met de gesso geef je al een beetje een "shabby Chic of Vintage" look!
De vorm van de kaart is gemaakt met een Go Create stans


Tilda is in de feest stemming en is ingekleurd met Distress inkt, voor een extra feestelijk effect heb ik "Stickles" op de kroon gebruikt.


De strik is gemaakt met een Doohickey van Magnolia en de cijfers zijn van Cuttlebug.


De "Hello" tekst blijft een van mijn favorieten en is bruikbaar voor bijna elke gelegenheid, de kaart is afgewerkt met een mooie bloementoef.


18 opmerkingen:

Cobie zei

Super leuke kaart!
Groetjes Cobie

Marianne Schut zei

Wauw Durvina, wat een beauty weer! Super kleurwerk en prachtig afgewerkt! Liefs Marianne

Mariken zei

Wat een kunstwerkje, echt een plaatje!
Fijn weekend!

Mariken zei

Wat mooi zeg, dat heb je weer geweldig gedaan!
Fijn weekend!

Original handmade by Janneke zei

Ik vind het een geweldig mooie kaart Durvina! En ik geniet er nog elke dag van ;-)

Groetjes Janneke

GerJanne zei

Wat een schitterend en inspirerend voorbeeldkaartje heb je gemaakt! En heel mooi ingekleurd. leuk ook met de stickels op de kroon. Geeft een extra feestelijk effect!
Groetjes,
GerJanne

Henriët zei

Prachtige voorjaarskaart met heel veel mooie details!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Leuk, die bloemen toef. Daar hou ik wel van.
Enne....wat heb je het haar van Tilda mooi gekleurd zeg, geeft een heel mooi effect zo.
Groetjes, Daphne

Marjanne zei

Hallo Durvina, daar ben ik ook weer eens! dit is weer zo mooi! Super lief!

Muuske zei

Prachtige kaart Durvina.groetjes Margo.

Colien zei

Prachtige kaart, veel gave details en wat mooi ingekleurd!
grtz.Colien

Ellen zei

Shabby chic... ik vind het knap! Mooie kaart, hoor!

Janny zei

Natuurlijk had ik je prachtige kaart al gezien, maar in mijn blogrondje wilde ik ook ff langskomen bij jou liefs Janny

Chantal zei

Wauwwwww wat is deze kaart toch prachtig meis! Top!

Alina zei

prachtig kaartje, Durvina, alles klopt!

Nicole zei

En geweldig mooie kaart Durvina met prachtige details. Kom ogen tekort en wat heb je toch weer supermooi ingekleurd!!
Liefs, Nicole

Kreatief met Maria zei

Hoi Durvina
Kwam toevallig op je blog terecht. Prachtige kaarten maak je. Zie heel wat moois voorbij komen. Ben maar meteen je volger geworden. Groetjes Maria
http://kreatiefhoekje.blogspot.com

Karla zei

Hoi Durvina

Ik kwam via Diana en Facebook op je Blog terecht, ik woon ook op Goeree-Overflakkee, in Melissant.
Je maakt prachtige kaarten, ben gelijk volger geworden.

Groetjes Karla